Inaugurată în anul 1993, AutoItalia Group, importatorul mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Infiniti și Jeep, împlinește anul acesta 18 ani de existență pe piața din România.
Campania se va derula sub titulatura „Mașini Alese. Cu Inima”, noul slogan al AutoItalia Group, în toate cele 32 de showroom-uri din cadrul rețelei naționale de concesionari. Pe ecranele TV va rula începând de vineri, 11 noiembrie.
Prin noua campanie, AutoItalia Group va promova nu numai oferta promoțională dar și noile concepte ce vor defini din acest moment mărcile din portofoliu care, deși foarte diferite, au însă un numitor comun: un stil propriu ce le conferă o identitate clară și puternică dar și o veritabilă plăcere de a le conduce.
Fiat, simbolizat de spiritul tipic italian La Dolce Vita, este atrăgător prin design, distractiv ca și concept si accesibil ca preț
Fiat Professional este apreciat pentru eficiență și funcționalitate.
Alfa Romeo, întotdeauna recunoscută pentru tradiția sportivă și pentru designul inimitabil.
Abarth, un mini supercar temperamental și accesibil ca preț.
Lancia oferă în premieră stil de viață american și eleganță italiană.
Maserati este simbolul luxului și al performanței italiene desăvârșite.
Jeep este esența libertății și a aventurii, acum cu un nou design și performanțe avansate.
Infiniti înseamnă design unic, tehnologie de ultimă generație și performanță inspirată, toate desăvârșite prin perfecționismul tipic japonez.
Campania este activă până la epuizarea stocului.