După 20 de ani de dezvoltare, noul motor pe benzină cu patru cilindri Infiniti VC-T reprezintă o adevărată revoluție în clasa propulsoarelor cu ardere internă. „Tehnologia VC-T este un pas de cotitură pentru Infiniti. Este un pas revoluționar în optimizarea eficienței motoarelor cu combustie internă. Acest avant tehnologic oferă puterea unui motor pe benzină de 2.0 litri ultra-performant dar în același timp și un înalt nivel de eficiență în consum”, a declarat Roland Krueger, președintele Infiniti Motor Company.
Tehnologia VC-T înseamnă un nou capitol în istoria motoarelor cu combustie internă – propulsoare ce nu mai au acum o rată de compresie limitată. Ingeniozitatea tehnologiei constă în abilitatea de a se transforma și foarte lin crește sau micșora înălțimea la care ajung pistoanele. Astfel, capacitatea cilindrică a motorului crește iar rata de compresie poate varia între 8:1 (pentru înaltă performanță) și 14:1 (pentru maximă eficiență). Sistemul sofisticat de control al motorului aplică automat rata optimă, în funcție de cum o cer condițiile de drum.
Tehnologia VC-T oferă mai multe beneficii clienților, inclusiv un consum mai redus de carburant și emisii, niveluri mult reduse ale zgomotului și vibrațiilor; de asemenea, motorul este mai ușor și mai compact decât motoarele convenționale.
Mai multe informații vor fi anunțate de Infiniti la Salonul Auto de la Paris, ce-și va deschide porțile pe 29 septembrie 2016.