Anul viitor, Fiat va avea doar o singură lansare nouă: o variantă cu 7 locuri a minivan-ului
500L. Alfa Romeo va începe să vândă noul
4C Coupe, iar Maserati va lansa două sedan-uri: noua generație Quatroporte și
sedan-ul Ghibli, ce vor concura cu mașini precum Audi A6 și BMW Seria 5. Brandul Jeep din Grupul Chrysler va importa SUV-ul Cherokee din SUA, după debutul acestuia la Salonul Auto de la Detroit, în ianuarie 2013.
În 2014, Fiat va introduce
500X, înlocuitul modelului curent Sedici, ce cu siguranță va fi construit la uzina Melfi din centrul Italiei, alături de un Jeep Wrangler mai mic, pentru piețele europene și cea din SUA. Alfa Romeo va lansa 4C spider și posibil un sedan de clasă mai mare, un substitut pentru Alfa 164 ce a fost scos din producție. Maserati va începe să vândă SUV-ul Levante, bazat pe Jeep Grand Cherokee.
Ofensiva reală a grupului italian va începe în 2015, când brandul Fiat va lansa 4 noi modele: noul minivan Freemont, noul sedan compact Linea, o versiune hatchback pentru Linea și încă un model deocamdată necunoscut.
Tot în 2015, Alfa Romeo va lansa
Giulia ca sedan și wagon, pentru a înlocui Alfa 159 și posibil un SUV de clasă mare, alături de un roadster dezvoltat în colaborare cu Mazda.
Maserati va lansa în 2015 noul GranTurismo Coupe și CranCabrio convertible. Lancia va primi un model nespecificat de la Chrysler iar Jeep va începe vânzările unui singur SUV care va înlocui Patriot și Compass și un nou vârf de gamă numit Grand Wagoneer, ce va fi o versiune cu 7 locuri a SUVului Grand Cherokee.
Planul de afaceri 2013-14 al Fiat și planul de produse 2012-2016, ambele dezvăluite la începutul acestei săptămâni, încearcă să se concentreze pe brandurile profitabile și să păstreze locurile de muncă pe piața sa locală, Italia. Conform acestor planuri, Italia va produce trei noi modele anul viitor, șase noi modele în 2014 și încă cinci vehicule în 2015.