Skoda Auto a produs automobilul cu numărul un milion, deci cu două săptămâni mai devreme decât în anul 2017. Acest eveniment înseamnă, totodată, că marca a atins pentru al cincilea an consecutiv vânzări de peste un milion. SUV-urile Skoda KODIAQ și KAROQ, precum și gamele OCTAVIA și FABIA au contribuit semnificativ la acest succes.
Michael Oeljeklaus, membru al Consiliului de Administrație Skoda Auto, responsabil pentru Producție și Logistică, a declarat "Anul financiar actual ne demonstrează că gama modernă a mărcii Skoda ne permite să intrăm, în manieră sustenabilă, pe noi segmente de clienți din piețele internaționale. În ultimii ani, ne-am crescut în permanență cifrele de producție și vânzări, iar acum am atins milionul pentru a cincea oară. Ne vom continua strategia de creștere și în 2019. În acest sens, noua Skoda SCALA va juca un rol important, fiind un model nou, încadrat în segmentul A de mare volum."
Automobilul cu numărul un milion din acest an este o Skoda FABIA 1,0 TSI, finisată în nuanța Alb Moon și a ieșit de pe banda fabricii din Mladá Boleslav în 17 octombrie. Modelul acesta de talie mică, recent actualizat, este cel mai popular model din gama Skoda, după OCTAVIA.
Cererea tot mai mare pentru modelele SUV Skoda KODIAQ și Skoda KAROQ subliniază succesul campaniei SUV a mărcii. Aceste modele prezintă astfel o mare importanță în portofoliul producției tot mai mari a producătorului auto ceh, contribuind semnificativ la atingerea producției de un milion de exemplare încă de la mijlocul lunii octombrie. Skoda KAMIQ este un model oferit exclusiv pe piața din China și completează gama SUV a mărcii pe cea mai mare piață individuală a companiei. Modelul recent lansat, Skoda KODIAQ GT este al doilea SUV disponibil exclusiv pe piața chineză, reprezentând, de asemenea, o componentă de mare importanță în campania SUV desfășurată de Skoda pe piața din China.
Măsurile de continuare și dezvoltare a succesului sunt ancorate în Strategia 2025 a mărcii Skoda. Aspectele-cheie ale acestei strategii sunt mobilitatea electrică, digitalizarea companiei, a producției și a produselor, precum și noi servicii de mobilitate și soluții de conectivitate. Alături de campania SUV de succes, compania se concentrează asupra mobilității electrice, a digitalizării și internaționalizării. Scopul este de a crește treptat, de la 103 la 120, numărul de piețe pe care este activă marca Skoda.