Kia a comunicat o creștere de 1,9% față de anul anterior (531.700 de unități vândute) în Coreea de Sud și de 2,5% (2.280.500 de unități vândute) pe piețele mondiale.
În Decembrie 2018, compania a vândut un total de 241.119 unități la nivel mondial, ceea ce reprezintă o creștere de 6,3% față de aceeași lună a anului anterior. Vânzările de pe celelalte piețe au totalizat 198.999 unități, o creștere de 10,3% față de anul anterior.
Cel mai bine vândut model la nivel mondial în 2018 a fost SUV-ul compact Sportage, cu 501.367 unități vândute. Modelul Rio (cunoscut sub denumirea ‘K2’ în China și ‘Pride’ în Coreea de Sud) a fost al doilea cel mai bine vândut model, cu 355.852 unități vândute, urmat de sedanul compact K3 (cunoscut pe unele piețe sub denumirea ‘Forte’), cu 328.504 unități vândute.
De asemenea, Kia a anunțat astăzi targetul său de vânzări pentru noul an, ce totalizează 2,92 milioane de unități.