Două vehicule
Discovery Sport și-au făcut debutul dramatic la bordul unei imense ambarcațiuni pe fluviul Sena, marcând lansarea noului SUV compact premium al mărcii.
Cele două modele Discovery Sport au demonstrat abilitățile Land Rover într-un spectacol inedit, fiind flancate de șapte perechi de cizme Wellington supradimensionate și viu colorate, simbolizând dispunerea versatilă de 5+2 locuri a SUV-ului de familie și invitația specifică Land Rover către activitățile în aer liber.
Proaspăt întoarsă de pe podiumul de defilare al Paris Fashion Week, Rosie Huntington-Whiteley și-a făcut apariția-surpriză pe platforma plutitoare Land Rover. Testând în premieră interiorul și dinamismul mașinii, modelul și actrița britanică a jucat rolul principal în dezvelirea acesteia, fotografiindu-se alături de noul Discovery Sport și de perechile de cizme Union Jack, marca Wellington, înalte de 4.5 metri și provocând, astfel, frenezia presei și a publicului prezent la eveniment.
După prezentarea în premieră către mass-media globală a noului model Discovery Sport, ambarcațiunea măsurând 80 de metri și-a continuat traseul de-a lungul fluviului Sena, trecând pe lângă obiective pariziene de referință, ca Turnul Eiffel și Catedrala Notre-Dame.
Pentru a evidenția importanța noului SUV compact premium, Discovery Sport a fost singurul vehicul expus la standul Land Rover în prima zi a Salonului Auto de la Paris, dedicată vizitelor mass-media (2 octombrie).
“Conceput și construit pentru a deveni cel mai versatil și capabil SUV premium compact din lume, acest nou model va fi atrăgător atât pentru clienții actuali Land Rover, cât și pentru un grup nou de potențiali clienți, care nu au luat în calcul achiziționarea unui Land Rover până în acest moment”, a declarat Gerry McGovern, Land Rover Design Director and Chief Creative Officer.
Discovery Sport va fi produs la fabrica Land Rover din Halewood, Liverpool. Va fi disponibil spre vânzare în anul 2015, alături de modelul actual Land Rover Discovery, în peste 170 de piețe din întreaga lume.