Noul Chevrolet Volt, model 2016, cum îl denumesc americanii, va fi construit pe platforma originală și mult premiată de inovații tehnologice. Vânzările Volt au fost în creștere cu 13% în iulie și peste 65.000 unități au fost vândute de când a fost lansat prima oară pe piață, devenind cel mai de succes model de pasageri plug-in de pe piața SUA, conform General Motors.
Clienții de Volt conduc peste 63% din timp în modul electric, iar colectiv au acumulat peste 500 milioane de mile cu zero emisii de când a debutat modelul pe piață, în 2010. Astfel s-au economisit peste 25 milioane de galoane de benzină.
Cu toate că autonomia în modul electric este afectată de temperatură, modul de condus și tipul de teren, ușurința cu care posesorii de Volt au evitat benzina demonstrează că modelul Volt se poate adapta oricărui stil de viață.
Posesorii de mașini Chevrolet Volt ce reîncarcă regulat bateriile conduc peste 970 mile până la realimentarea cu benzină, și vizitează stații de carburanți mai rar de o dată pe lună.
Volt continuă de asemenea să atragă clienți noi pentru General Motors. În 2013 aproape 7 din 10 clienți noi au ales Volt în defavoare modelului Toyota Prius, concurentul principal al modelului american.
În ceea ce privește noua generație, GM nu a dezvăluit prea multe detalii în afara teaserului foto, dar ne putem aștepta ca noul Volt să aibă un design mai lin, cu suprafețe mai curbate.
Specificațiile rămân de asemenea neconfirmate, dar ne așteptam ca noul Chevrolet Volt să aibă o autonomie în modul 100% electric semnificativ îmbunătățită, poate chiar să ajungă la 100 km. Conform informațiilor anterioare, noul Chevrolet Volt ar putea avea o
variantă de bază mai ieftină, de circa 30.000 dolari, cu o baterie mai mică.