O versiune mai mică a următoarei generații Chevrolet Volt este planificată și de divizia europeană a General Motors, Opel, conform unor surse citate de Automobilwoche.
A doua generație Volt este programată să intre în producția de serie în circa 16 luni, la uzina GM din Detroit, au declarat sursele pentru Reuters.
Mike Albano, purtător de cuvânt al Chevrolet, a refuzat să comenteze pe marginea planurilor de viitor ale companiei, dar a spus: „Clienții Volt sunt cei mai fericiți din lume. Am găsit formula ce funcționează pentru ei, și nu vom devia de la aceasta”.
Anul trecut, președintele GM pentru America de Nord a declarat că GM ar putea tăia „mii de dolari” din costul următoarei generații Volt.
Chevrolet a vândut doar 58.158 unități Volt de când mașina se află la vânzare (39 de luni), în ciuda tăierilor de prețuri și discouturilor masive. Pentru comparație, cel mai vândut pick-up Ford F-series a fost livrat luna trecută la peste 70.000 clienți.
Noul Chevrolet Volt va fi construit pe aceeași platformă cu următoarea generație Chevrolet Cruze, programată să ajungă pe piață în 2016, conform unor informații venite de la furnizori ai GM.
Modelul standard Volt nu va fi foarte diferit de modelul actual, ce se vinde la un preț de circa 35.000 dolari și are o autonomie de până la 610 km, conform Chevrolet. GM vrea să ofere o ediție mai ieftină, ce va costă puțin peste 30.000 dolari, cu o autonomie de doar 480 km, mai puține echipamente, conform unor surse din cadrul furnizorilor.
La un preț de circa 30.000 dolari, noul Volt mai ieftin ar putea fi cea mai bună variantă de pe piața SUA. Toyota Prius Plug-In pornește de la 30.800 dolari, în timp ce Honda Accord Plug-in Hybrid costă 40.570 dolari. Ford C-MAX Energi, tot un hibrid plug-in, pornește de la 33.745 dolari.