Cota alocată inițial României pentru acest an, de 35 de mașini, a fost suplimentată cu două unități. Până în prezent, 28 de clienți și-au primit mașinile, a declarat Camelia Bazac, CEO Forzza Rossa.
Cel mai scump model vândut a fost un LaFerrari, singurul alocat României în acest an, pentru care contractul a fost semnat în primul trimestru. Lista de așteptare pentru acest model este foarte lungă, iar condițiile de calificare extrem de dificile, a afirmat reprezentantul Forzza Rossa.
Modelul hibrid LaFerrari a fost prezentat în martie la Salonul Auto de la Geneva, constructorul auto având planificată construcția a doar 499 de unități.
"Din cele livrate în acest an, cele mai scumpe au fost
F12 Berlinetta, a căror valoare a fost în jur de 300.000 euro fără taxe, 320.000 euro fiind cea mai scumpă", a arătat Bazac.
Majoritatea cumpărătorilor locali de Ferrari sunt din București, dar în ultima perioadă a început să crească și numărul comenzilor din afara capitalei.
Forza Rossa a lansat, ieri, pe piața locală noul
Ferrari 458 Speciale - modelul cu cel mai performant V8 din toate timpurile.