Caracteristici principale:
- Noul stil sportiv, păstrează expresiva linie laterală caracteristică de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând în același timp un nivel scăzut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx și menținând greutatea în limite rezonabile pentru a obține un excelent raport putere/greutate.
- Creșterea spațiozității în raport cu dimensiunile totale compacte (păstrând totodată cea mai strânsă rază de bracaj din segment de 5.9 m) și lungimea eficientă a benei.
- Sporirea calității percepute la interior mulțumită scaunelor confortabile, poziției excelente la volan, confortului sporit pe parcursul călătoriei, si altele.
- Un plus de confort oferit de ușile duble (adică 4 uși) pe versiunea Club Cab.
- Noul motor diesel MIVEC 2.4L 154 cp / 181 cp este versiunea mai mare a motoarelor 4N13 (ce echipează ASX și Lancer) și 4N14 (ce echipează Outlander). Noul motor ce echipează modelul L200 face ca emisiile de CO2 să scadă de la 199g/km (vechiul model) la 169g/km. (vs. competitori între 180 și 265 g/km).
- Folosirea unei noi cutii manuale în 6 trepte și a noii cutii automate în 5 trepte, pentru o performanță îmbunătățită, emisii de CO2 scăzute și reducerea costurilor de mentenanță.
- Fiabilitate crescută datorită designului – de la o structură și un șasiu puternice până la întreținerea grupului moto-propulsor (intervalul de schimb de ulei al motorului mărit de la 15.000 km la 20.000 km pentru noul L200, de la intervalul de schimb de ulei al transmisiei automate de la 80.000km la “utilizare pe viață” pentru noul L200, până la tratamentul anticoroziune al caroseriei mult îmbunătățit față de precedentul model).
- Siguranță pro-activă îmbunătățită:
SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II – care acum oferă o stabilitate mai bună în curbe chiar și pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectării celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
Noul șasiu este cu 7% mai rigid față de precedentul model;
Sistem de suspensie îmbunătățit;
Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistată la tractarea unei remorci (TSA), asistență la pornirea din rampă (HSA);
Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED și proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bună pe timp de noapte sau în condiții de vizibilitate redusă.
ð Siguranță pasivă îmbunătățită prin dezvoltarea noii caroserii RISE, patentată de către MMC, si adaugarea airbag-ului pentru genunchii șoferului.
Noi dotări disponibile:
- Cameră video pentru mers în marșalier;
- Sistem de operare fără cheie cu buton de pornire / oprire motor;
- Pilot automat cu limitator de viteză adaptiv;
- Aer condiționat automat dual;
- Padele pentru schimbarea treptelor de viteză montate pe volan;
- Posibilitatea ajustării volanului pe înălțime și adâncime;
- Un nou sistem audio digital;
- Port USB, etc
În România, noul model are un preț de plecare de 18.490 euro cu TVA pentru versiunea Cabina Club si 21.990 euro cu TVA pentru versiunea Cabina Dubla.