În timp ce
conceptul LF-NX, care anticipa acest model, avea un design radical, chiar controversat, mașina de serie ce va ajunge în showroom-uri arată ceva mai cuminte și mai rafinată, chiar dacă este mai puțin conservatoare față de competitorii săi.
Partea frontală este dominată de grila mare a radiatorului, flancată de farurile alungite și luminile de zi cu LED-uri. Aripile adăpostesc jantele din aliaj de 17 inch pe modelul standard, și de 18 inch pe derivatul F Sport. În spate, Lexus NX are stopuri în forma literei L, cu tehnologie LED și evacuare cromată. Se remarcă și acoperișul plonjat în spate și designul general cu multe unghiuri, similar altor modele recent lansate ce poartă emblema Lexus.
În interior, noul crossover Lexus NX beneficiază de o combinație de materiale moi și suprafețe metalice, precum și de un sistem de încărcare wireless a dispozitivelor mobile și un „head-up display”. Sistemul infotainment încorporează un senzor pentru forța G iar interfața Lexus Remote Touch este echipată cu un touchpad. Printre alte tehnologii integrate pe noul NX se numără „All-speed Dynamic Radar Cruise Control” (cruise control pe bază de radar disponibil la orice viteză) și Blind Spot Monitor cu Rear Cross Traffic Alert (monitorizare a punctului mort cu alertă la trafic din spate).
Gama de motorizări include un propulsor de 2.0 litri cu aspirație normală pentru modelul de bază Lexus NX 200, urmată de un nou motor turbo de 2.0 litri pentru NX 200T și o versiune hibridă pe Lexus NX 300h. Aceste motoare sunt cuplate la o tracțiune standard pe puntea față sau, opțional, la un sistem de tracțiune integrală AWD.
Noul crossover Lexus NX va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Beijing pe 20 aprilie 2014.