Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noi modele entry-level cu propulsie plug-in hybrid pentru BMW Seria 3 și BMW Seria 5

Noi modele entry-level cu propulsie plug-in hybrid pentru BMW Seria 3 și BMW Seria 5

Publicat în data de: 21 Februarie 2021
Categorii: Bmw, Hibrizi, Stiri.
 

Cel mai accesibil BMW Seria 3 plug-in hybrid pe piața din România, 320e Sedan, va costa 36250 Euro fără TVA, în timp ce 520e Sedan va fi disponibil pentru 45550 Euro fără TVA.



foto-noi modele entry-level cu propulsie plug-in hybrid pentru bmw seria 3 si bmw seria 5
BMW Group continuă ofensiva de electrificare cu lansarea pe piață a încă patru modele plug-in hybrid. Din martie 2021, clienții vor avea deja posibilitatea de a alege dintre patru variante plug-in hybrid pentru BMW Seria 3 și cinci pentru BMW Seria 5.

Eficiența energetică, economia și plăcerea condusului sunt combinate în noile modele plug-in hybrid entry-level ale BMW Seria 3 și BMW Seria 5. Din martie 2021, ambele game vor fi completate cu alte două modele. Noile variante ale modelelor BMW Seria 3 Sedan și BMW Seria 3 Touring, precum și BMW Seria 5 Sedan și BMW Seria 5 Touring dispun de a patra generație a tehnologiei BMW eDrive.

În acest fel, BMW Group își continuă în mod constant ofensiva în domeniul automobilelor cu sisteme de propulsie electrificate. Pentru anul 2021, BMW Group își propune să crească vânzările de automobile cu sisteme de propulsie electrificate cu aproximativ 50% față de 2020, deja un an cu performanțe record. Noile modele plug-in hybrid ale BMW Seria 3 și BMW Seria 5 oferă pentru a atrage noi grupuri de clienți către soluții de mobilitate electrificată. Pentru BMW Seria 3 vor exista deja patru modele plug-in hybrid, dintre care trei vor fi disponibile opțional și cu BMW xDrive. BMW Seria 5 va cuprinde cinci modele, trei dintre ele dispun de tracțiune integrală inteligentă ca dotare standard sau opțională. În total, BMW Group va oferi 15 modele BMW și un model MINI cu propulsie plug-in hybrid din martie 2021. Extinderea actuală a gamei reprezintă următorul pas logic pe drumul către o gamă de modele care va include deja 25 de automobile electrificate până în 2023.

Noua gamă include următoarele variante de model:
BMW 320e Sedan: consum mediu mixt 1,3-1,8 l/100 km; consum mediu de energie 16,1-18,1 kWh/100 km; emisii CO2 combinate 29-41 g/km; preț de vânzare în România, fără TVA: 36250 euro,

BMW 320e Touring: consum mediu mixt 1,4-1,9 l/100 km; consum mediu de energie 16,7-18,6 kWh/100 km; emisii CO2 combinate 32-44 g/km; preț de vânzare în Germania (inclusiv TVA 19%) 49.000 euro,

BMW 320e xDrive Touring: consum mediu mixt 1,5-2,2 l/100 km; consum mediu de energie 17,3-19,5 kWh/100 km; emisii CO2 combinate 35-49 g/km; preț vânzare în România, fără TVA: 38000 euro,

BMW 520e Sedan: consum mediu mixt 1,3-1,8 l/100 km; consum mediu de energie 16,3-18,2 kWh/100 km; emisii CO2 combinate 30-41 g/km; preț de vânzare în România, fără TVA: 45500 euro,

BMW 520e Touring: consum mediu mixt 1,5-1,9 l/100 km; consum mediu de energie 17,0-18,4 kWh/100 km; emisii CO2 combinate 34-43 g/km; preț de vânzare în România, fără TVA: 48150 euro.

Intrare economică în lumea plăcerii condusului electrificat
Sistemul plug-in hybrid specific modelului pentru noile variante entry-level constă dintr-un motor pe benzină, de 2,0 litri, cu patru cilindri, ce oferă 120 kW/163 CP și un motor electric a cărui putere maximă este de 83 kW/113 CP (BMW 520e Sedan și BMW 520e Touring: 80 kW/109 CP). Împreună generează o putere de până la 150 kW/204 CP.

Interacțiunea controlată inteligent a motorului termic și a motorului electric oferă plăcere de a conduce specifică brandului, alături de o eficiență remarcabilă. Cele două motoare își transmit cuplul către roțile spate prin intermediul transmisiei Steptronic cu opt trepte sau către toate cele patru roți, cu ajutorul sistemului xDrive. În plus față de puterea sistemului (150 kW/204 CP), livrarea spontană a puterii sistemului plug-in hybrid și cuplul maxim al sistemului de 350 Nm asigură un comportament sportiv, susținut de livrarea spontană a puterii oferită de motorul electric.

Noul BMW 320e Sedan accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,6 secunde și atinge o viteză maximă de 225 km/h. Valorile corespunzătoare pentru noul BMW 320e Touring sunt de 7,9 secunde și 220 km/h, în timp ce pentru noul BMW 320e xDrive Touring sunt de 8,2 secunde și 219 km/h. Noul BMW 520e Sedan sprintează până la 100 km/h în 7,9 secunde, iar viteza sa maximă este de 225 km/h. Noul BMW 520e Touring completează sprintul standard în 8,2 secunde și atinge o viteză maximă de 218 km/h. În modul de conducere full electric, noile modele plug-in hybrid din ambele game pot atinge o viteză maximă de 140 km/h.

Autonomie electrică ridicată datorită tehnologiei de ultimă generație a bateriei
Datorită eficienței exemplare a motorului electric și a capacității ridicate de stocare a bateriei de înaltă tensiune, noile modele plug-in hybrid sunt ideale pentru a efectua o mare parte a condusului zilnic, cum ar fi naveta între domiciliu și serviciu, cu propulsie electrică pură și, astfel, fără emisii locale. Dezvoltate pe baza celei mai recente tehnologii a bateriei și fabricate de BMW Group, bateriile litiu-ion oferă un conținut energetic brut de 12,0 kWh și o capacitate de 34 Ah. Valorile pentru autonomia electrică, conform ciclului de testare WLTP, sunt de 48-57 de kilometri pentru noul BMW 320e Sedan, de 46-54 de kilometri pentru noul BMW 320e Touring, de 41-55 de kilometri pentru noul BMW 520e Sedan și de 45-51 de kilometri pentru noul BMW 520e Touring.

Pe șosea, bateria de înaltă tensiune este deosebit de eficientă datorită generării energiei la frânare. Cu cele două cabluri de încărcare din echiparea standard, aceasta poate fi încărcată atât la o priză convențională de uz casnic, cât și la un panou (wallbox) sau stații de încărcare publice. Bateria de înaltă tensiune poate fi încărcată cu maximum 3,7 kW de la 0 la 80% din capacitatea sa totală în 2,6 ore și de la zero la 100% în 3,6 ore.

Datorită autonomiei lungi și emisiilor de CO2 reduse, noile modele plug-in hybrid BMW Seria 3 și BMW Seria 5 îndeplinesc criteriile care au fost stipulate pentru clasificarea ca automobil electric în Germania și drepturile speciale asociate pe drumurile publice.

Eficiența maximă în condusul urban este asigurată de încărcarea zilnică, pentru a beneficia de fiecare dată de autonomia maximă în regim de condus electric. Sistemul inteligent plug-in hybrid asigură recuperarea energiei la decelerare. Motorul electric are atât funcție de generator, pentru a asigura frâna de motor, cât și de starter. Astfel este posibilă rularea în mod coasting cu oprirea motorului cu ardere internă.

Dacă acumulatorul de mare tensiune nu mai are rezerve de energie și nu se rulează în regim de accelerație mare, sistemul comandă automat mai multă putere de la motorul cu ardere internă. Surplusul de putere este transformat din motorul electric/generator în energie și se asigură astfel încărcarea bateriei astfel încât utilizatorul să dispună permanent de puterea maximă a sistemului de 150 kW/ 204 CP.

Utilizare zilnică și în călătorii fără restricții, nivel extins de echipamente standard
Bateria de înaltă tensiune a tuturor modelelor plug-in hybrid BMW Seria 3 și BMW Seria 5 este instalată sub banchetă pentru a economisi spațiu. Aceasta înseamnă că volumul portbagajului pentru modelele Sedan și Touring este aproape complet disponibil. Este vorba de 375 de litri la noul BMW 320e Sedan, respectiv de 410 litri la noul BMW 520e Sedan. La noul BMW 320e Touring, spațiul de depozitare poate fi mărit de la 410 la 1.420 litri, în timp ce la noul BMW 520e Touring se poate extinde de la 430 la 1.560 litri. Sarcina maximă de tracțiune admisă este de 1.500 de kilograme pentru modelele BMW Seria 3 și de 1.700 de kilograme pentru modelele BMW Seria 5.

Spațiul generos contribuie la versatilitatea atractivă a modelelor plug-in hybrid, la fel cum face și conceptul de propulsie cu două motoare. Datorită rezervorului cu capacitate de 40 de litri la modelele BMW Seria 3 și de 46 de litri la modelele BMW Seria 5, este asigurată o autonomie ridicată, subliniind capacitatea de călătorie a automobilelor electrice.

Modelele plug-in hybrid BMW Seria 3 și BMW Seria 5 sunt echipate standard și cu protecție activă pentru pietoni. Când rulează electric la viteze de până la 30 km/h, este generat un sunet conceput special pentru modelele BMW electrificate pentru a alerta alți utilizatori ai drumului cu privire la automobilul care se apropie, fără a afecta confortul acustic al ocupanților mașinii.

Caracteristicile sportive ale noilor modele plug-in hybrid sunt îmbunătățite prin reglajul specific modelului și transmisia sunetului propulsiei prin intermediul sistemului audio în interior, o caracteristică directă, dar precisă a accelerație și un program specific de schimbare a transmisiei Steptronic cu opt trepte, inclusiv frână de motor.

De asemenea, echipamentele standard includ aer condiționat automat cu funcții extinse (BMW 520e Sedan, BMW 520e Touring), aer condiționat automat (BMW 320e Sedan, BMW 320e Touring) și încălzire și aer condiționat auxiliare. Interiorul automobilului poate fi preîncălzit sau prerăcit după cum este necesar. Acest lucru asigură temperaturi plăcute înainte de pornire, chiar dacă bateria are o stare de încărcare scăzută. Interiorul poate fi precondiționat de la distanță prin intermediul aplicației My BMW cu ajutorul unui smartphone.

 
 
Citește și:
› Primele informații oficiale BMW iX3 ...18/07/2020
› BMW lansează noile Seria 5 Sedan și Touring ...31/05/2020
› Renault Clio e-Tech hybrid, în România de la 15.750 Euro ...06/12/2020
› Noul Renault Arkana, modelul SUV coupe hybrid ajunge în Europa ...26/09/2020
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.