Grupul Volkswagen știa de la început că Bugatti Veyron va fi vândut în pierdere, dar tot a lansat mașina pe piață, ca să-și demonstreze capacitățile tehnologice. Cifrele Bernstein Research arată că Volkswagen pierde aproximativ 6,27 milioane de dolari la fiecare Veyron produs, cifre greu de crezut și care ne fac să ne întrebăm de ce Volkswagen continuă să producă și să vândă modele Bugatti Veyron, dacă pierderea este atât de mare.
Veyron nu este singurul model din grupul Volkswagen vândut în pierdere. Phaeton, lansat pe piață în 2001, cauzează producătorului german o pierdere de circa 38.252 dolari la fiecare unitate.
De asemenea, sunt și alți producători auto ce pierd bani cu unele dintre modelele lor. Renault Vel Satis a produs o gaură de 25.459 dolari în veniturile producătorului francez la fiecare unitate vândută. Lista poate continua cu Peugeot 1007 (20.927 USD), Audi A2 (10.247 USD), Jaguar X-Type (6.376 USD), Smart ForTwo (6.080 USD), Renault Laguna (4.826 USD), Fiat Stilo (3.712 USD) și prima generație Mercedes-Benz A-Class (1.962 USD).
Per total, cea mai mare pierdere a suferit-o Daimler, cu smart: 4,55 miliarde de dolari între 1995 și 2006. Urmează Fiat, unde Stilo a produs pierderi de 2,86 miliar de dolari între 2001 și 2009, Volkswagen Phaeton (2.71 mld USD), Peugeot 1007 (2004-2009) cu 2.57 mld USD, Mercedes-Benz A-Class (2.32 mld USD), Bugatti Veyron și Jaguar X-Type cu 2.31 mld USD fiecare, Renault Laguna (2006-2012) cu 2.1 mld. USD, Audi A2 (1.93 mld. USD) și Renault Vel Satis cu o pierdere totală de 1.61 mld USD în timpul producției (2001-2009).