Deja confirmat pentru sfârșitul lui 2015, începutul lui 2016, noul Bugatti va utiliza o versiune îmbunătățită a propulsorului W16 de 8.0 litri quad-turbo, precum și un motor electric, pentru a oferi o putere combinată de nu mai puțin de 1.500 CP. Puterea va fi trimisă celor patru roți prin intermediul unei cutii cu dublu ambreiaj și 7 trepte. Evident, succesorul lui Veyron va avea de asemenea tracțiune integrală permanentă.
Motorul W16 va primi un sistem de injecție directă, înlocuind configurație multi-punct a lui Veyron, și împreună cu alte modificări va ajunge să respecte normele de poluare Euro 6. Consumul și emisiile de CO2 vor fi deasemenea reduse, ajutate de motorul electric instalat lângă transmisie, alimentat de o baterie Li-Ion. Același articol menționează că motorul va avea cuplul limitat la 1.490 Nm pentru a menține fiabilitatea cutiei de viteze.
În timp ce Veyron Super Sport cântărește 1840 kg, noul Buggati va slăbi considerabil, cu toate că va avea în plus motorul electric și bateria. Simulările pe computer au arătat că mașina are potențialul de a atinge suta în doar 2,3 secunde și poate atinge o viteză maximă de 460 km/h, cu toate că aceasta este dificil de atins din cauza limitărilor pneurilor. Mai mult, va fi dificil de găsit un drum suficient de lung pentru ca succesorul lui Veyron să aibă loc să accelereze până la 460 km/h.
Conform surselor se crede că cinci prototipuri de dezvoltare, cu diferite sisteme de propulsie, au fost deja produse, toate fiind bazate pe Veyron, dar cu tehnologie nouă. Designul exterior va evolua de asemenea, iar noul model va fi produs într-o serie limitată la 450 de unități.
Cu toate că noul Bugatti va fi dezvăluit la finalul lui 2015 sau începutul lui 2016, primele livrări sunt programate pentru 2017.