Directorul general al companiei, Ion Ion, nu se teme însă că va rămâne cu ele în stoc având în vedere faptul că în ianuarie și februarie s-au vândut peste 1.000 de masini.
Producția de modele Daewoo la uzina de la Craiova ține deja de domeniul istoriei. Vara trecută, Cielo și Nubira au fost scoase din producție. De aceeași soartă a avut parte, chiar la începutul acestui an, și modelul de clasă mini, Matiz.
Acum, 3.000 de astfel de modele se află pe stoc și își așteaptă clienții. Dar este așteptat și Ford la Craiova. Până la venirea americanilor, Automobile Craiova nu va merge însă în gol: are deja semnate contracte de export pentru 200.000 de motoare și 170.000 de cutii de viteze. Vânzările Daewoo în România au scăzut anul trecut sub 16.000 de unitati, iar cota de piață a ajuns la 5,1%.
Grupul Ford va începe producția la Craiova în acest an. Prima mașină "made in România" ar putea fi chiar noua Fiesta. Ford va intra vineri în acționariatul Automobile Craiova, proprietarul Daewoo România, după ce AVAS și-a vândut participația de 72,4% pentru 57 de milioane de euro.