Motoarele TNGA dezvoltate recent - sistemul electric hibrid de 2,5 litri și unitatea de benzină de 2,0 litri
Dinamica de conducere îmbunătățită cu sisteme îmbunătățite de tracțiune integrală
Stand stand-out cu indici de stil robust și, în același timp, avansuri cuprinzătoare în calitatea percepută și senzorială
Toyota a dezvăluit noul SUV RAV4, primul RAV4 fiind construit pe o platformă Toyota New Global Architecture. Noul model RAV4 rămâne fidel moștenirii sale impresionante, ca pionier original al segmentului SUV, făcând progrese semnificative în tehnologiile de propulsie, dinamica performanțelor, dispoziții inteligente de siguranță și calitate totală.
Concept de design robust
Stilul robust al noului RAV4 exprimă calitățile robuste și capabile care definesc abordarea Toyota față de cea mai recentă versiune a celui mai vândut SUV din lume.
Creșterea la sol și poziția mai largă sunt indicatori clari ai caracterului robust al RAV4.
Designul comunică senzatia de distracție și aventură pe care le poate aduce noul RAV4, rezonând cu o bază de clienți țintă a familiilor tinere care se bucură de viață, indiferent dacă se mișcă în oraș sau se îndreaptă spre sport, petrecere a timpului liber sau simplă vizionare spațiile largi deschise.
Manevrabilitatea a fost întotdeauna o virtute a RAV4 și acest lucru nu a fost compromis în noul design. De fapt, la o lungime de 4.600 mm, noul model are o marjă diferită în comparație cu modelul actual. Însă în timp ce au fost făcute reduceri în prelungirile din față și din spate, 30 mm au fost adăugate la ampatament, permițând o cabină și mai spațioasă și confortabilă. Spațiul pentru bagaje a fost mărit și a fost proiectat cu versatilitate, cu scaune din spate rabatabile, cu podea dublă și cu plase laterale de punte. Lățimea vehiculului a crescut cu 10 mm, până la 1855 mm, ceea ce se traduce într-o cabină mai confortabilă și mai spațioasă pentru ocupanți.
Inovații în tehnologiile de propulsie și dinamica de conducere
Noul RAV4 va fi disponibil cu două motoare TNGA, ambele mai eficiente și mai eficiente decât cele instalate în RAV4. O nouă propulsie electrică hibridă de 2.5 litri combină eficiența combustibilului cu emisiile și funcționarea silențioasă, cu mai multă putere și o mai bună reacție. Hibridul electric rămâne un punct de vânzare unic pentru RAV4 în clasa sa, atrăgând un număr din ce în ce mai mare de clienți. Un nou motor pe benzină de 2,0 litri va fi de asemenea disponibil, cu o gamă de transmisii manuale sau automate.
Dinamica de conducere a fost îmbunătățită semnificativ, cu îmbunătățiri semnificative ale performanțelor sistemelor de tracțiune integrală disponibile în noul RAV4. Pentru versiunea hibridă, Toyota a dezvoltat o mașină electrică complet nouă, care utilizează eficient puterea din sistemul hibrid al mașinii, utilizând un motor electric secund pentru a conduce roțile din spate pentru a genera un cuplu ridicat, reducând pierderile de energie, contribuind la o economie de combustibil mai mare și oferind performanțe excelente AWD în condiții de conducere diferite. Pentru modelul pe benzină de 2,0 litri, noul sistem mecanic AWD a fost de asemenea îmbunătățit, având un cuplaj dublu și o deconectare spate pe versiunile de transmisie automată.
Platforma TNGA, cu centrul de greutate redus și distribuția optimizată a greutății, consolidează și capacitățile dinamice ale RAV4, permițând o construcție mai rigidă a caroseriei și răspunsuri mai precise, stabile și mai exacte la intrările șoferului.