În primul rând, inginerii Land Rover au reușit să stoarcă încă 40 Nm de cuplu din motorul de 4,4 litri SDV8, ce oferă acum un total de 740 Nm, disponibil între 1.700 și 3.300 rpm. Motorul dezvoltă în continuare 340 CP iar transmisia este asigurată de o cutie automată ZF cu 8 trepte. În ciuda creșterii cuplului, consumul și emisiile de CO2 au rămas neschimbate.
Printre alte modificări se numără farurile cu design ușor modificat, acoperiș panoramic și jaluzea electrică precum și jante din aliaj de 19 inch Satin Dark Grey pentru Range Rover, în timp ce varianta cu ampatament extins LWB are jante de 22 inch.
Land Rover a inclus și noi culori exterioare: Kaikoura Stone și Aruba Silver, precum și acoperiș în culoarea caroseriei sau negru.
Noile Range Rover și Range Rover Sport vin pe piață cu un sistem inteligent Cargo Mode ce automat mută scaunele frontale mai în față la contactul cu cele din spate. După ce scaunele din spate sunt rabatate, scaunele din față revin automat la poziția inițială.
Ambele modele Land Rover vine acum standard cu InControl Remote și InControl Secure ce oferă servicii precum apel de urgență S.O.S., Optimised Land Rover Assistance, Wi-Fi și posibilitatea de a urmări vehiculul în cazul furtului.
Noua gamă Range Rover și Range Rover Sport pentru 2015 poate fi comandată începând cu 16 iulie.