Denumit de presă „baby Quatroporte”, Maserati Ghibli a fost lansat la Salonul Auto de la Shanghai, în aprilie, aducând pe piaţă şi o premieră - prima versiune de motorizare diesel din flota Maserati.
Maserati Ghibli cu motorul V6 diesel de 3,0 litri de 275 CP şi 600 NM costă 67.700 de euro cu TVA. În această configuraţie, modelul accelerează de la 0-100 km/h în 6,3 secunde dar are un consum mediu de doar 6 litri/100 km, cu emisii de 160 g/km de CO2.
Versiunea pe benzină cu motor twin-turbo 3,0 litri de 330 CP şi 500 Nm costă de la 69.700 de euro. În acest caz, varianta cu tracţiune spate are un consum de 9,6 litri/100 km şi are nevoie de 5,6 secunde pentru a accelera de la 0-100 km/h.
Vârful gamei îl reprezintă Maserati Ghibli în versiunea S, ce costă 82.832 de euro. Modelul are acelaşi motor dar oferă mai multă putere: 410 CP şi 550 Nm. Ghibli S accelerează de la 0-100 kmh în 5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 285 km/h. Cine optează pentru motorizarea de top dar cu tracţiune integrală Q4, preţul porneşte de la 85.900 de euro.
Toate motorizările sunt cuplate standard unei transmisii automate cu opt rapoarte.
Maserati Ghibli are un ampatament mai scurt cu 20 cm faţă de
Quatroporte, în timp ce lungimea totală a fost redusă cu 29 cm.
Maserati Ghibli va lupta pe piaţă cu rivali precum Audi A6, BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E sau Jaguar XF.