Denumit de presă „baby Quatroporte”, Maserati Ghibli a fost lansat la Salonul Auto de la Shanghai, în aprilie, aducând pe piață și o premieră - prima versiune de motorizare diesel din flota Maserati.
Maserati Ghibli cu motorul V6 diesel de 3,0 litri de 275 CP și 600 NM costă 67.700 de euro cu TVA. În această configurație, modelul accelerează de la 0-100 km/h în 6,3 secunde dar are un consum mediu de doar 6 litri/100 km, cu emisii de 160 g/km de CO2.
Versiunea pe benzină cu motor twin-turbo 3,0 litri de 330 CP și 500 Nm costă de la 69.700 de euro. În acest caz, varianta cu tracțiune spate are un consum de 9,6 litri/100 km și are nevoie de 5,6 secunde pentru a accelera de la 0-100 km/h.
Vârful gamei îl reprezintă Maserati Ghibli în versiunea S, ce costă 82.832 de euro. Modelul are același motor dar oferă mai multă putere: 410 CP și 550 Nm. Ghibli S accelerează de la 0-100 kmh în 5 secunde și poate atinge o viteză maximă de 285 km/h. Cine optează pentru motorizarea de top dar cu tracțiune integrală Q4, prețul pornește de la 85.900 de euro.
Toate motorizările sunt cuplate standard unei transmisii automate cu opt rapoarte.
Maserati Ghibli are un ampatament mai scurt cu 20 cm față de
Quatroporte, în timp ce lungimea totală a fost redusă cu 29 cm.
Maserati Ghibli va lupta pe piață cu rivali precum Audi A6, BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E sau Jaguar XF.