Nu va fi un
Super Veyron pentru că Schreiber crede că „1200 CP sunt suficienți pentru gama Veyron și derivatele sale”, în timp ce
Galibier „ar dilua filozofia Bugatti”, a declarat Wolfgang Schreiber pentru
topgear.com.
Șeful companiei a confirmat că dezvoltarea unui înlocuitor pentru Veyron a început deja și obiectivele principale ale mașinii sunt de „redefinirea obiectivelor de referință” pe care modelul curent Veyron le dețină încă.
Întrebat dacă următorul Veyron va avea vreun fel de tehnologie hibridă, Schreiber a răspuns cu un inconclusiv „poate”. El a spus că „putem uita de McLaren, Porsche și Ferrrari”, pentru că „următorul Veyron se teme doar de ... actualul model”.
La începutul lunii decembrie am aflat că Bugatti a vândut 400 unități Veyron și se pare că între timp mai construiește încă vreo 7 vehicule. Schreiber a mai spus că doar 43 de mașini sunt disponibil momentan, toate fiind varianta Roadster. Producția modelului curent Veyron se va încheia în 2015 când Bugatti „va închide acest capitol și va deschide unul nou”.