"Infiniti este o poveste care se apropie de sfârșit. Am decis să nu mai comercializăm acest brand și să ne concentrăm pe branduri și modele care aduc companiei un profit mult mai mare. Atât politica lor de dezvoltare și comercializare cât și faptul că marca a fost lansată pe timp de criză", a spus Israel Meir, directorul companiei.
Decizia vine după ce în primele opt luni ale acestui an vânzările Infiniti pe piața locală au fost de trei unități, în scădere cu aproape 90% comparativ cu perioada similară a anului trecut. AutoItalia a preluat importul mărcii Infiniti în vara anului 2009, când brandul premium a fost lansată oficial în Europa.
Întrebat daca este interesat să preia importul mărcii Subaru, Meir a răspuns: „S-ar putea să fie mai mult decât zvonuri, dar încă nu este momentul potrivit să discutăm despre asta”. Firma soră a Autoitalia din Israel, MCA, a preluat de curând și Subaru.
„Orice brand care poate să ne aducă ceva în plus este binevenit. N-are importanta de unde vine și ce culoare are”.
În ceea ce privește Maserati, Meir are încredere în această marcă și așteaptă noile modele. „Nu numai că nu am renunțat la brandul Maserati, dorim să creștem vânzările. O să vină în curând noul model Ghibli, în noiembrie. Quatroporte deja îl avem deja în showroom”, a mai spus Meir.
La sfârșitul anului viitor va sosi în Romania și modelul Maserati Levante.