Saab Automobile și creditorii săi vor avea aproximativ cinci-șase zile pentru a-și înainta punctul de vedere la Curtea de Justiție înaintea ca judecătorii să ia o decizie finală cu privire la terminarea reorganizării.
Saab a intrat dintr-o criză în alta în ultimul an și nu a produs nicio mașină de câteva luni bune. Uzina sa din Trollhattan, Suedia, a fost închisă din cauza neplății salariilor și a facturilor restante.
Compania suedeză este din septembrie sub protecția curții de justiție față de creditori, după ce reprezentații sindicatului salariaților au cerut falimentul ca urmare a neplății salariilor.
Două companii chineze, Pang Da Automobile și Youngman Lotus Automobile, au fost de-acord să investească la Saab, dar înțelegerea a întâmpinat mai multe probleme, inclusiv obiecții din partea General Motors, acționar important ce licențiază tehnologii către Saab.
GM a anunțat că nu sprijină schimbarea proprietarului la Saab, argumentând că vânzarea către chinezi i-ar amenința poziția competitivă în China și alte piețe importante.
Managementul Saab are de gând să ia în considerare continuarea discuțiilor curente cu Youngman cu privire la obținerea fondurilor necesare plății salariaților și continuării reorganizării voluntare.