Marchionne vede brandul iconic american ca principal pilon de creștere pentru Fiat Chrysler, și își va anunța ambițiile pentru Jeep când va dezvălui noul plan de business și produse a grupului italiono-american pentru următorii cinci ani, conform unor surse citate de Automotive News Europe.
Jeep este singurul brand ce-și va depăși planul de livrări stabilit de Marchoonne în noiembrie 2009. La acel moment, vânzările Jeep erau anticipate să fie de peste 800.000 unități, în creștere față de cele 497.000 unități în 2008. Anul trecut, vânzările Jeep au crescut cu 36%, la 731.565 unități, iar brandul a revenit la ținta de 1 milion de vânzări pentru acest an.
Noul Renegade, modelul entry-level al Jeep, va fi un vehicul cheie pentru creșterea brandului. Producția va începe în luna iunie, la uzina Melfi din Italia, unde se vor construi 150.000 vehicule pe an. Fabrica Melfiva produce și modelul Fiat 500X, ce va fi construit pe aceeași platformă cu Jeep Renegade.
Grupul Fiat Chrysler plănuiește să înceapă producția de modele Jeep și în China, până la finalului anului 2015.
Cea mai mare piață auto din lume nu va deveni piața numărul 1 pentru Jeep, dar va contribui semnificativ la majorarea vânzărilor.