Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul concept Opel schimbă imaginea mărcii

Noul concept Opel schimbă imaginea mărcii

Publicat în data de: 19 Iulie 2018
Categorii: Opel, Concept, Stiri.
 

Caracterul german redefinit: deschis către lume, „menschlich”, accentul pe oameni. Design îndrăzneț și pur: emoțional și încrezător, clar și intuitiv. Reper pentru viitor: o nouă identitate frontală axată pe emblema mărcii.



foto-noul concept opel schimba imaginea marcii
În timp ce se depun eforturi ca Opel să devină o companie foarte eficientă în cadrul grupului PSA, așa cum a anunțat Michael Lohscheller, CEO Opel, la prezentarea planului strategic PACE! în luna noiembrie a anului trecut, se acordă o atenție deosebită și consolidării și rafinării imaginii. Până la finalul anului, un autovehicul concept, în prezent în curs de dezvoltare în studioul de design, va indica direcția în care se îndreaptă Opel.

„PACE! reprezintă calea către un viitor sustenabil și de succes pentru Opel”, a declarat Michael Lohscheller. „Pe lângă creșterea profitabilității și eficienței, PACE! include și consolidarea mărcii Opel. De aceea, am însărcinat echipele mele cu rafinarea imaginii Opel și crearea unui autovehicul concept care să indice direcția în care ne îndreptăm.”

German, accesibil, captivant: acestea sunt cele trei valori ale mărcii care se regăsesc în ADN-ul fiecărui model și fiecărei inițiative Opel și la fel va fi și în viitor. În ultimele luni, echipele de design, de marketing și echipele tehnice au căutat răspunsuri la întrebarea despre modul în care aceste valori pot fi exprimate mai bine prin designul și tehnologia autovehiculelor Opel și abordarea pe care trebuie să o aibă compania față de clienții săi. Echipa vicepreședintelui de design, Mark Adams, a revizuit filosofia de design Opel și dorește să aducă modificări importante la crearea viitoarelor modele. Conceptul oferă o primă privire asupra aspectului pe care îl vor avea modelele Opel la mijlocul anilor 2020.

Un element pe care echipa de design își dorea să îl ducă la un nivel nou este modul în care caracterul german redefinit poate fi exprimat în viitoarele autovehicule, consolidând, astfel, imaginea mărcii. „Redefinirea caracterului german înseamnă că ne definim nu numai prin valorile germane tradiționale. Bineînțeles, ingineria excelentă, inovația tehnică și calitatea remarcabilă rămân importante pentru noi. Cu toate acestea, Germania modernă înseamnă mult mai mult. Suntem deschiși către lume, avem vederi largi și ne pasă cu adevărat de oameni – în germană, această atitudine este denumită „menschlich” - într-un cuvânt, uman. Clienții noștri, indiferent de locul în care locuiesc sau de unde provin, sunt repere în tot ceea ce facem”, a explicat Adams.

Două elemente fundamentale pentru viitoarea filosofie de design Opel au derivat direct din această expresie a redefinirii caracterului german: „îndrăzneț” și „pur”. „Opel este emoțional, sculptural și încrezător, creăm un design captivant, care iese în evidență. Am rezumat toate acestea în adjectivul îndrăzneț. Al doilea aspect esențial al designului german este claritatea, predictibilitatea și concentrarea. Acestea sunt concentrate în adjectivul pur”, a explicat Adams. Formele legendare din trecutul Opel exprimă în mod clar aceste calități. Unul dintre cele mai uimitoare exemple ale principiului „îndrăzneț” și „pur” este Opel CD, care a uimit publicul internațional la premiera sa mondială de la Salonul Auto de la Frankfurt din 1969.

Aceste elemente cheie sunt clar vizibile și la cea mai recentă creație a Centrului de Design Rüsselsheim, mult aclamatul GT Concept. „Proporții solide, suprafețe simple, dar sculpturale, grafică îndrăzneață și detalii puține, dar extrem de bine realizate: conceptul din 2018 pe care îl pregătim, dezvoltă în continuare principiile pe care le-am explorat cu fiecare GT Concept. Există o continuitate și o consecvență a modului în care exprimăm valorile Opel. Prin acest concept stabilim structura imaginii viitoare a Opel. Aceasta se va concretiza în jurul a ceea ce numim Busola Opel”, a explicat Adams. Busola Opel organizează elementele de design care aparțin viitoarei imagini Opel în jurul a două axe puternice care intersectează emblema mărcii. Linia pliului central de pe capota motorului reprezintă axa verticală, care va deveni mai îndrăzneață și mai clară. Axa orizontală va fi reprezentată de designul tipic în formă de aripi al luminilor de zi, care vor fi mai accentuate și vor fi disponibile pe toate autovehiculele Opel.

Conceptul 2018 va fi dezvăluit până la finalul anului și va fi primul autovehicul care va prezenta viitoarea imagine Opel, concepută conform principiilor Busolei Opel.

 
 
Citește și:
› Noua față a mărcii: primele detalii asupra conceptului Opel GT X ...12/08/2018
› Opel este gata înainte de termenul limită pentru standardul Euro ...10/06/2018
› Dacia Bigster Concept, prima imagine a evoluției mărcii Dacia ...17/01/2021
› Fiat Concept Centoventi, cel mai bun concept auto ...26/07/2020
› Audi Sportback e-tron concept ...18/07/2020
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.