|
- Acumulatori, baterii auto
- Alarme auto
- Anvelope, jante
- Asigurari, RCA, Casco
- Automatizari porti
- Credite, leasing
- Echipamente audio
- Instalatii GPL
- Instalatii Xenon
- Laboratoare psihologice
- Lacuri si vopsele auto
- Lubrifianti, uleiuri auto
- Motociclete, scutere, ATV
- Navigație GPS
- Parbrize, lunete, folii
- Piese auto, accesorii
- Rent-a-car
- Scoli de soferi
- Service auto
- Spalatorii auto
- Statii ITP
- Statii radio
- Taxi
- Tinichigerii, vopsitorii
- Tractari auto
- Transporturi - servicii
- Tuning auto
- Usi de garaj
|
|
|
|
Nissan Tiida
Ca parte a strategiei de lansare pentru noul Tiida, Nissan a studiat cu atenție și individual piețele europene pentru a identifica țările unde sunt concentrați clienții loiali ai modelelor Almera și Primera, și care vor lua în considerare achiziționarea unui model similar în viitor.
Astfel, Nissan Tiida este distribuit pe piețele unde există o cerere mare pentru asemenea model. Țările unde este comercializat Nissan Tiida sunt: Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Finlanda, Grecia, Ungaria, Irlanda, Malta, Rusia, Slovacia, Ucraina, Polonia și România. După lansarea în aceste state, Nissan va analiza posibilitatea de a lărgi aria de acoperire cu noi piețe din Europa.
Nissan Tiida este poziționat, din punctul de vedere al prețului de achiziție, între modelele Note și QASHQAI. Atrage consumatorii ce doresc mai mult decât o mașină convențională, și pun accent pe valorile tradiționale ale confortului, spațiului interior și ușurința în exploatare.
Nissan Tiida este lansat în două variante de caroserie, cu patru și cinci uși (sedan și hatchback), gama de motorizări incluzând trei propulsoare: două pe benzină, 1.6 litri ce dezvoltă 110 CP și 1.8 litri cu 126 CP, și unul diesel: 1.5 dCI (105 CP).
|
|
|
|
|
|
|
|
|