|
- Acumulatori, baterii auto
- Alarme auto
- Anvelope, jante
- Asigurari, RCA, Casco
- Automatizari porti
- Credite, leasing
- Echipamente audio
- Instalatii GPL
- Instalatii Xenon
- Laboratoare psihologice
- Lacuri si vopsele auto
- Lubrifianti, uleiuri auto
- Motociclete, scutere, ATV
- Navigație GPS
- Parbrize, lunete, folii
- Piese auto, accesorii
- Rent-a-car
- Scoli de soferi
- Service auto
- Spalatorii auto
- Statii ITP
- Statii radio
- Taxi
- Tinichigerii, vopsitorii
- Tractari auto
- Transporturi - servicii
- Tuning auto
- Usi de garaj
|
|
|
|
Prezentat la Salonul Auto de la Paris 2006, Noul Mitsubishi Outlander previzionează platforma globală complet nouă MMC pentru segmentul C în Europa, care va dispune de tehnologia avansată a sistemului de tracțiune integrală AWC (All Wheel Control), testat prin participarea la raliuri, precum și de elemente derivate din așa-numitul „World Engine”, dezvoltat împreună cu DaimlerChrysler și Hyundai Motor Company.
În timp ce moștenirea MMC de șaptezeci de ani în domeniul 4x4 face din Mitsubishi Outlander un SUV în toată regula, aceasta oferă de asemenea modelului licența pentru provocarea unui segment tot mai aglomerat și previzibil, prin design, tehnologie și dotări pe măsură.
Evident inspirat de conceptul Mitsubishi Pajero Evo 2+2 din anul 2002 până la montanții A și parbriz, designul frontal al Noului Outlander reprezentat de aripile robuste cu contraaripi supradimensionate și linii precise, evidențiază fără echivoc abilitățile sale dinamice.
Lat (1,80 m), suplu și jos, Noul Mitsubishi Outlander face spectacol fără efecte inutile, linia ridicată a geamurilor, farurile puternice cu leduri (precum și lămpile laterale integrate în oglinzi) și jantele specifice din aliaj ușor de 20” cu șase spițe creând impresia mișcării permanente.
Spatele transmite același mesaj dinamic, a fost eliminată roata de rezervă poziționată în exterior caracteristică modelelor SUV, în favoarea unei combinații arcuite de stopuri circulare cu leduri și luneta neagră pentru discreție.
Noul Outlander este propulsat de un derivat din motorul diesel furnizat de Volkswagen AG, cu capacitate cilindrică de 1.968 cm3, turbocompresor și intercooler, DOHC, 16 supape, conform EU-4, montat și în noul model Grandis Di-D.
|
|
|
|
|
|
|
|
|