 |
- Acumulatori, baterii auto
- Alarme auto
- Anvelope, jante
- Asigurari, RCA, Casco
- Automatizari porti
- Credite, leasing
- Echipamente audio
- Instalatii GPL
- Instalatii Xenon
- Laboratoare psihologice
- Lacuri si vopsele auto
- Lubrifianti, uleiuri auto
- Motociclete, scutere, ATV
- Navigație GPS
- Parbrize, lunete, folii
- Piese auto, accesorii
- Rent-a-car
- Scoli de soferi
- Service auto
- Spalatorii auto
- Statii ITP
- Statii radio
- Taxi
- Tinichigerii, vopsitorii
- Tractari auto
- Transporturi - servicii
- Tuning auto
- Usi de garaj
|
|
|

|
Mazda6
Noua Mazda6 este al doilea model care integrează noua linie de design KODO, sufletul mișcării, după CX-5. La exterior elementele definitorii sunt grila în 5 puncte, specifică Mazda, aripile frontale proeminente și alura joasă a caroseriei care ilustrează energia latentă. Aerul sportiv este accentuat de designul cabinei, ai cărei montanți față au fost deplasați în spate rezultând un design asemănător unui coupe, și de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.
Interiorul noii Mazda6 combină eleganța și sportivitatea, prin intermediul cockpitului orientat spre șofer, cu dispunerea intuitivă a comenzilor și prin materialele de calitate folosite la nivelul consolei centrale și al elementelor utilizate des de pasageri. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.830 mm, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obținerea unuia dintre cele mai mari spații din clasă pentru pasagerii din spate. Ocupanții habitaclului vor avea la dispoziție și o listă lungă de echipamente de infotainment care poate include opțional un ecran tactil de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigație cu tehnologie TomTom, commanderul de pe consola mediană și conectivitate iPod, USB și Bluetooth.
Mazda6 este disponibilă în România cu trei motorizări SKYACTIV: două pe benzină, de 2l și 2,5l și una diesel, de 2,2l, în două derivate de putere, de 150 și 175 de CP. Odată cu introducerea noilor motorizări și tehnologiei de frânare regenerativă i-ELOOP, care folosește un capacitor, Mazda a obținut și niveluri de consum și de emisii foarte scăzute. Motorizarea SKYACTIV-D diesel de 2,2l și 150 CP conectată la transmisia SKYACTIV-MT manuală cu șase rapoarte prezintă un consum estimat combinat de 3,9l/100 km și emisii de doar 104 g/km, fiind compatibilă cu normele Euro6. Totodată, motorul SKYACTIV-G pe benzină de 2l cuplat la transmisia automată SKYACTIV-Drive cu șase trepte înregistrează un consum estimat combinat de 5,9l/100 km și emisii de 136 g/km.
Versiunile sedan și combi Mazda6 au același preț.
|
|
|
|
|
|
|
|
|