Creșterea rapidă a vânzărilor Kia printr-un accent puternic pe design este ceea ce vrea să reproducă la Lada, cel mai vândut brand în Rusia, a declarat Mattin.
„Asta se schimbă acum și va fi mai clar în viitor”, a declarat Mattin pentru Automotive News Europe într-un interviu. „Va fi o modernizare intensivă prin introducerea unui limbaj de design complet nou, care va schimba imaginea brandului”.
Mattin, 48 de ani, un englez, a început carierea sa în design cu Mercedes-Benz și a fost director de design la Volvo între 2005 și 2009. Apoi a fost numit director de design la AvtoVAZ, producătorul mașinilor Lada, în 2011.
Mattin a spus că la Volvo provocarea sa a fost să dea brandului suedez un aspect mai dezirabil. „Aici la AvtoVAZ, vreau să fac același lucru”.
Lada X-Ray concept, dezvăluit la Salonul Auto de la Moscova anul trecut oferă primele indicii asupra noului limbaj de design al producătorului. Conceptul previzionează planurile Lada pentru noi modele crossover și SUV, ce vor fi lansate începând cu 2016.