Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Renault creează un nou business unit, Dacia-Lada

Renault creează un nou business unit, Dacia-Lada

Publicat în data de: 17 Ianuarie 2021
Categorii: Dacia, Lada, Stiri.
 

Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia își va spori eficiența și competitivitatea și își va extinde atât prezența pe piețele externe cât și gama de modele, prin abordarea segmentului C.



foto-renault creeaza un nou business unit dacia-lada
Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia și-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani.

„Dacia va continua să propună clienților modele fiabile, la cel mai bun preț. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potențialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienți și vom crește calitatea, competitivitatea și atractivitatea produselor noastre. Avem așadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma.” (Denis Le Vot, Director General al mărcilor Dacia și Lada, în timpul prezentării planului Renaulution)

Un model de business solid, unic și eficient

De aproape 15 ani, Dacia propune vehicule contemporane, simple și atrăgătoare. Bazându-se pe un know-how fără egal în acest segment, Dacia beneficiază de aportul tehnologic și de sinergiile existente în cadrul Groupe Renault și al Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de țări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienții particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeași categorie de clienți.

Urmărind cu atenție pulsul pieței auto, Dacia a știut să propună de fiecare dată soluția potrivită. Pentru a oferi în continuare modele adaptate nevoilor reale ale clienților și pentru a face față noilor provocări din lumea auto, Dacia va beneficia de următoarele argumente:

• O abordare design to cost disciplinată în dezvoltarea modelelor;
• Un business unit Dacia-Lada dedicat, beneficiind de avantajele apartenenței la un grup auto global în special prin accesul la tehnologii specifice, fapt care va maximiza sinergiile și utilizarea de componente carry over;
• Utilizarea de către Dacia și Lada a platformei CMF-B a Alianței, o platformă competitivă și foarte flexibilă, care va permite reducerea de la 4 la 1 a numărului de platforme și de la 18 la 11 a diversității de caroserii;
• Unele vehicule bazate pe această platformă vor putea fi echipate cu motoare funcționând cu surse de energie alternativă sau hibride, în conformitate cu evoluția reglementărilor și răspunzând așteptărilor clienților;
• O gamă competitivă, extinsă și modernizată. După lansarea noilor Logan și Sandero precum și a modelului Spring - automobilul de oraș 100% electric cel mai accesibil din Europa - alte 3 modele se vor alătura gamei până în 2025;
• Intrarea în segmentul C, prefigurată de Conceptul Bigster.

 
 
Citește și:
› Dacia Bigster Concept, prima imagine a evoluției mărcii Dacia ...17/01/2021
› Dacia Spring, primul model 100% electric pentru 2021 ...17/10/2020
› Renault va concedia 45% dintre angajații AvtoVAZ din Rusia ...29/08/2014
› Lada va concedia 7.500 de angajați pentru a reveni pe profit ...24/01/2014
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.