|
- Acumulatori, baterii auto
- Alarme auto
- Anvelope, jante
- Asigurari, RCA, Casco
- Automatizari porti
- Credite, leasing
- Echipamente audio
- Instalatii GPL
- Instalatii Xenon
- Laboratoare psihologice
- Lacuri si vopsele auto
- Lubrifianti, uleiuri auto
- Motociclete, scutere, ATV
- Navigație GPS
- Parbrize, lunete, folii
- Piese auto, accesorii
- Rent-a-car
- Scoli de soferi
- Service auto
- Spalatorii auto
- Statii ITP
- Statii radio
- Taxi
- Tinichigerii, vopsitorii
- Tractari auto
- Transporturi - servicii
- Tuning auto
- Usi de garaj
|
|
|
|
Chevrolet Orlando
Bazat pe un prototip expus pentru prima dată în 2008, Chevrolet Orlando este un adevărat autovehicul de familie al timpului său, care combină avantajele practice ale celor 7 locuri, flexibilitatea interiorului și spațiul de încărcare generos.
Orlando va reprezenta, cu certitudine, o alternativă reconfortantă la multe MPV-uri pentru familii prezente pe piață. Partea frontală Chevrolet caracteristică și ușor de recunoscut e completată de profilul cu linia joasă și curbată a acoperișului și pasajele roților reliefate, sportive, care adăpostesc jantele de 16”, 17” sau 18”. Pasajele roților accentuează impresia de autovehicul cu caroserie compactă și roți proeminente și păstrează în același timp ținuta sportivă și agilă a modelului Orlando.
Dacă exteriorul noului Chevrolet Orlando va atrage în mod sigur atenția, interiorul se remarcă și el prin multe dintre cele mai recente elemente de design ale mărcii Chevrolet, cum ar fi cabina dublă preluată de la Corvette și iluminarea ambientală în albastru a consolei centrale. Însă originalitatea designului nu înseamnă nimic fără o funcționalitate bine gândită, de aceea dispunerea „stil amfiteatru” a celor trei rânduri de scaune, spațiul de încărcare generos și numeroasele soluții de depozitare vor capta și ele atenția șoferilor familiști.
Chevrolet oferă la alegere trei motoare cu consum redus, unul pe benzină și două diesel. Toate motoarele sunt amplasate transversal, au 4 cilindri și două axe cu came în chiulasă, 16 supape și injecție de carburant multipunct sau, în cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail. Toate motoarele au blocul din fontă și chiulasa din aliaj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|