Informații Auto logo


› cautare avansata


  HomeNoutăți Noul Civic Type R debutează la Geneva cu cea mai mare viteză maximă din clasă

Noul Civic Type R debutează la Geneva cu cea mai mare viteză maximă din clasă

Publicat în data de: 11 Februarie 2015
Categorii: Honda, Auto-show, Stiri, Geneva.
 

Cel mai puternic derivat al gamei Civic va debuta oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva promovând o aerodinamică extrem de avansată, capabilă să permită noului model să atingă cea mai mare viteză de top din segment.



foto-noul civic type r debuteaza la geneva cu cea mai mare viteza maxima din clasa
 ›Galerie foto:
foto-noul civic type r debuteaza la geneva cu cea mai mare viteza maxima din clasa foto-noul civic type r debuteaza la geneva cu cea mai mare viteza maxima din clasa foto-noul civic type r debuteaza la geneva cu cea mai mare viteza maxima din clasa
Sute de ore de design asistat de computer și teste în tunelul aerodinamic au generat un exterior pe atât de spectaculos, pe atât de eficient în lupta împotriva rezistenței aerului. Dincolo de nivelul de atracție exercitat de liniile lui Type R se află o stabilitate excepțională la viteze mari asigurată de valori de top în materie de apăsare aerodinamică.

Rezultatul este o viteză de top de 270 km/h, valoare ce nu poate fi rivalizata de concurenții săi din clasa hot-hatch-urilor compacte cu tracțiune. Un atuu important ce lucrează împreună cu aerodinamică intens studiată în vederea atingerii acestei cifre este noul propulsor pe benzină cu injecție directă VTEC Turbo, primul motor supraalimentat din istoria de 18 ani a gamei Civic Type R. Puterea maximă dezvoltată de noul propulsor va depăși valoarea de 280 CP.

Unul dintre elementele aerodinamice cu rol esențial în ecuația optimizării curenților de aer este podeaua plata a caroseriei care, împreună cu difuzorul aerodinamic din partea din spate a mașinii, generează o zona de curenți de aer care „lipește“ efectiv mașină de asfalt.

Eleronul impozant are o structura specială în partea superioară, gândită pentru a genera și mai multă apăsare aerodinamică în timp ce partea din față a mașinii prezintă decupaje generoase cu scop dublu, de a oferi o răcire eficientă și de a genera curenți de apăsare pentru o stabilitate ideală la viteze mari.

Pentru a folosi la maxim resursele generoase de putere oferite de noul Type R, sistemul de frânare a fost dezvoltat special pentru acest model de către prestigiosul producător Brembo și dispune de discuri perforate și ventilate cu diametru de 350 mm în față cu etrieri cu 4 pistoane.

Noul Civic Type R va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva (3-15 martie 2015) în culoarea Championship White – o nuanță specială ce a fost folosită de generații succesive ale hot-hatch-ului nipon.

 
 
Citește și:
› Honda HR-V, facelift și îmbunătățiti importante pentru 2019 ...13/08/2018
› VIDEO: Honda a prezentat motocicleta care se auto-balansează ...09/01/2017
› Hyundai GENESIS G90 lansat pe piața din Europa la Geneva 2016 ...02/03/2016
› Dacia adoptă motorizarea electrică! ...22/02/2020
› Noul Kia Sorento va debuta la Salonul Auto de la Geneva ...04/02/2020
› Audi la Salonul Auto IAA 2019 de la Frankfurt ...06/10/2019
› Dacia adoptă motorizarea electrică! ...22/02/2020
› Noul Kia Sorento va debuta la Salonul Auto de la Geneva ...04/02/2020
› Imagine By Kia: noul concept-car 100% electric ...11/03/2019
Comentariile cititorilor:
comments powered by Disqus


Comentează pe FORUM!
Înapoi la noutăți

 

Anunturi masini noi si second hand


Home | Știri auto | Promoții auto | Drive test | Mașini noi | Mașini SH | Utile | RCA 2021 | Wallpapers | Forum | Publicitate | Contact | RSS Feed 2.0 | urmărește Informații Auto pe Twitter

©2005 - 2021 Informații Auto. Toate drepturile rezervate.