Strategia Cadillac pentru Europa este bazată pe trei piloni importanți: o poziționare de brand cu focus pe serviciile pentru clienți; un portofoliu complet de mașini premium, ce se va extinde continuu; și o echipă dedicată „Start-up”-ului european, care să se concentreze pe implementarea experiențelor auto inovative.
„Noi la Cadillac ne vedem ca un brand cu adevărat competitiv în Europa și înțelegem pe deplin faptul că avem mult de lucru pentru a ne face relevanți pentru clienții premium europeni”, a declarat Thomas Sedran, președinte și director general al Chevrolet și Cadillac Europe. „Fiind un jucător de nișă, avem oportunitatea de a merge pe noi abordări pentru marketing și vânzări de vehicule premium”.
Cadillac este unul dintre brandurile premium cu cea mai mare creștere la nivel mondial. În SUA, vânzările brandului au crescut cu 22%, mai mult decât dublu față de medie din industrie. În afara SUA, Cadillac a crescut cu aproximativ 30%, în timp ce China este lideră, cu o creștere a vânzărilor de 66% în 2013 față de anul anterior, la peste 50.000 unități.
În 2014 vor ajunge pe piața europeană modelele Cadillac ATS sedan și coupe,
noul CTS sedan, crossover-ul SRX și noul SUV
Escalade. Coupe-ul electrificat
Cadillac ELR va fi disponibil în Europa de la începutul anului 2015.
Mai mult, pentru că
Chevrolet s-a retras din Europa, modelele sale iconice sport Corvette și Camaro vor fi disponibile europenilor prin intermediul dealerilor Cadillac. Portofoliul de mașini sport include modelele Corvette Stingray coupe și convertible, Z06 (din primăvara anului 2015) precum și Camaro coupe și convertible.