Cele mai rapide BMW M3 �i BMW M4 din istorie
La doar c�teva luni dup� ce noile BMW M3 Sedan �i BMW M4 Coup� au fost lansate pe pia��, BMW adaug� alte dou� variante, oferind �n premier� sistemul de trac�iune integral� M xDrive pentru aceste ma�ini sport.
Distribu�ia precis� a puterii motorului c�tre toate cele patru ro�i ofer� o performan�� dinamic� superioar� pentru BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive.
Modelele BMW M3 Compeittion �i BMW M4 Competition dispun un motor cu �ase clindri �n linie M TwinPower Turbo. Aceasta �nseamn� o combina�ie de dou� compresoare moni scroll, injec�ie direct� (cu presiunea maxim� de 350 bar), sistmeul de varia�ie a deschiderii valvelor VALVETRONIC �i de control al sincroniz�rii Double-VANOS. Puterea total� este de de 375 kW/510 CP la 6250 rpm, �n timp ce cuplul maxim este de 650 Nm disponibil �ntre 2200 �i 5500 rpm. Sistemul de trac�iune integral� special dezvoltat pentru BMW M distribuie inteligent �i continuu �ntre ro�ile fa�� �i cele spate dup� cum este necesar pentru a spori continuu agilitatea, stabilitatea direc�ional�, trac�iunea puterea pentru perfroman�� dinamic� orientat� spre utilizare pe circuit. Lansarea BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive va �ncepe �n iulie 2021.
M xDrive �i diferen�ial M activ pentru o dinamic� superioar� de manevrabilitate.
Controlul transmisiei puterii special reglat al sistemului M xDrive ofer� deja o alternativ� a trac�iunea spate clasic� pentru o serie de modele de �nalt� performan�� de la BMW M GmbH. Combinat cu sistemul de trac�iune integral� este diferen�ialul M activ, care asigur�, de asemenea, o distribu�ie complet variabil� a cuplului �ntre ro�ile spate, �n func�ie de situa�ie. Acest lucru contribuie la transferul cuplului la drum f�r� pierderi de putere, mai ales atunci c�nd automobilul este �mpins la limit� sau are o aderen�� mai mic� pe o parte. Sistemul M xDrive �i diferen�ialul M activ - completate cu controlul integrat al trac�iunii specific M - sunt combinate cu sistemul Dynamic Stability Control (DSC/control dinamic al stabilit��ii) pentru a asigura o interac�iune evaluat� cu precizie a situa�iei de condus. Aici, obiectivul clar este de a produce o experien�� de condus extrem de dinamic�, �mbin�nd expereien�a de condus M cu o trac�iune �i o stabilitate direc�ional� semnificativ �mbun�t��ite.
Sistemul M xDrive utilizeaz� un ambreiaj multidisc controlat electronic �n caseta de transfer pentru o distribu�ie reglabil�, complet variabil�, a cuplului �ntre ro�ile fa�� �i cele spate. Alimentarea cu ulei a ambreiajului multidisc a fost optimizat� pentru a men�ine func�ionarea eficient� a mecanismului de distribu�ie variabil� a puterii chiar �i �n condi�ii de rulare la limit� pe circuit. Misiunea de a transmite puterea c�tre diferen�ialele fa�� �i spate este gestionat� de arborii de transmisie proiecta�i special pentru BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive. �i arborii de ie�ire care retransmit cuplul la ro�i sunt componente special dezvoltate. Sistemul de trac�iune integral� are o configura�ie care se concentreaz� pe transmiterea puterii c�tre puntea spate. �n mod normal, puterea este canalizat� �n totalitate spre spate, ro�ile din fa�� fiind antrenate numai atunci c�nd spatele nu mai pot transmite toat� puterea la drum.
Caseta de transfer are o unitate de comand� dedicat�, special dezvoltat� �i un sistem integrat de limitare a patin�rii ro�ilor. Acest lucru �i permite s� compenseze foarte repede orice diferen�� de vitez� de rota�ie �ntre ro�ile fa�� �i cele spate, f�r� a fi nevoie s� implice gestiunea DSC central�. Rezultatul este o performan�� �mbun�t��it� a trac�iunii integrale, al c�rei efect principal este intensificarea suplimentar� a sentimentului de echilibru superior �n situa�ii de condus foarte dinamic, cum ar fi furnizarea puterii �n viraje la derapaje controlate.
�mbun�t��irea trac�iunii, a stabilit��ii de manevrabilitate, a agilit��ii �i a dinamicii aduse de combina�ia dintre M xDrive �i diferen�ialul M activ se traduc �i printr-o capacitate superioar� de sprint. BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive au nevoie de numai 3,5 secunde pentru a atinge 100 km/h cu start de pe loc, ceea ce le face cu 0,4 secunde mai rapide dec�t echivalentele lor cu trac�iune spate.
Transferul dinamic al puterii la drum �n BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive are loc prin intermediul jantelor M din aliaj u�or ce sunt disponibile standard - 19 �oli pe puntea fa�� �i 20 �oli pe cea spate. Jantele forjate, cu design double-spoke �i finisaj Jet Black, sunt echipate cu anvelope de 275/35 R19 �n fa�� �i 285/30 R20 �n spate. Op�ional sunt disponibile �i anvelope de circuit, special concepute, cu acelea�i dimensiuni.
Modific�rile tehnice majore optimizeaz� caracteristicile de performan��.
Tehnologia cu trac�iune integral� a noilor BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive este completat� de o punte fa�� cu dublu bra� transversal reproiectat�, av�nd o geometrie special �i un raport al direc�iei adaptat individual. Aceste modific�ri personalizate extinse pentru sistemul de trac�iune integral� asigur� faptul c� at�t variantele existente cu trac�iune spate, c�t �i noile variante M xDrive se remarc� prin caracteristicile de direc�ie M specifice, proiectate f�r� compromisuri. Modelele cu trac�iune integral� beneficiaz� �n plus de o versiune special adaptat� a sistemului de alimentare cu ulei de motor, conceput� pentru a gestiona performan�e extrem de dinamice.
Trei moduri M xDrive permit un sentiment M personalizat.
M xDrive permite conduc�torului �i s� adapteze caracteristicile �i performan�ele sistemului de trac�iune integral� �n func�ie de situa�ia de condus �i de preferin�ele individuale ale acestuia. Setarea dorit� poate fi selectat� direct din meniul Setup al sistemului de operare specific M, unde exist� posibilitatea de a alege �ntre trei moduri diferite de transmisie a puterii. �n setarea 4WD implicit�, sistemul de trac�iune integral� ofer� trac�iune maxim� �i manevrabilitate controlabil� cu precizie, men�in�nd �n acela�i timp o livrare distinct� a puterii c�tre puntea spate. Activarea modului 4WD Sport direc�ioneaz� o propor�ie �i mai mare din cuplul motor c�tre ro�ile spate, chiar �i �n situa�ii de condus extrem de dinamice, rezultatul fiind o agilitate mai accentuat�. Controlul liniar al for�elor laterale, at�t de caracteristic� modelelor M, face posibil� acum executarea de derapaje controlate. Conduc�torii pot �i s� opreasc� complet sistemul DSC �i s� activeze modul 2WD, unde puterea este transmis� numai c�tre ro�ile spate. Dac� este comandat M Traction Control op�ional, sistemul de control al trac�iunii poate fi reglat fin �n 10 trepte, �n acela�i mod ca la modelele cu trac�iune spate p�n� la un mod f�r� nicio interven�ie din partea sistemelor de control al �asiului pentru stabilizarea automobilului, permite conduc�torilor experimenta�i s� se bucure de o experien�� de condus de o puritate remarcabil� �i s�-�i perfec�ioneze abilit��ile cu ajutorul M Drift Analyzer, o alt� dotare op�ional�.
Conduc�torii �i pot seta �i salva modul M xDrive preferat ca parte a celor dou� configura�ii individuale M1 �i M2, �mpreun� cu set�rile pentru caracteristicile motorului, r�spunsul amortizoarelor, caracteristicile direc�iei, sistemul de fr�nare �i al�i parametri. Oricare dintre configura�ii poate fi accesat� instantaneu �n orice moment, ap�s�nd unul dintre cele dou� butoane M de pe volan.
Sentiment M individual: �ase modele, fiecare cu propriul caracter.
Prin ad�ugarea �n gam� a celor dou� variante de model cu trac�iune integral�, BMW M GmbH ofer� acum o varietate de neegalat de modele de �nalt� performan�� �n clasa medie. BMW M3 Sedan �i BMW M4 Coup� ofer� solu�ii unice fa�� de rivali prin combina�ia lor de trac�iune spate �i cutie de viteze manual� cu �ase trepte. Puterea este transferat� c�tre puntea spate �i la BMW M3 Competition Sedan �i BMW M4 Competition Coup�, dar printr-o transmisie M Steptronic cu opt trepte. cu Drivelogic.
Acum, acestui cvartet i se al�tur� noile BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive. Aceasta �nseamn� c� cea mai recent� genera�ie de modele cuprinde deja �ase automobile cu caractere distincte, fiecare oferind propria re�et� individual� pentru un automobil sport sublim, de �nalt� performan��, care ofer� �i posibilitatea de utilizare zilnic� f�r� restric�ii. Iar clien�ii vor g�si �n cur�nd posibilit��i �i mai mari pentru a potrivi abordarea distinctiv� BMW M a condusului de �nalt� performan�� cu stilul lor personal atunci c�nd noua genera�ie BMW M4 Cabrio se va al�tura gamei de modele la sf�r�itul acestui an.
Modelele BMW M3 Compeittion �i BMW M4 Competition dispun un motor cu �ase clindri �n linie M TwinPower Turbo. Aceasta �nseamn� o combina�ie de dou� compresoare moni scroll, injec�ie direct� (cu presiunea maxim� de 350 bar), sistmeul de varia�ie a deschiderii valvelor VALVETRONIC �i de control al sincroniz�rii Double-VANOS. Puterea total� este de de 375 kW/510 CP la 6250 rpm, �n timp ce cuplul maxim este de 650 Nm disponibil �ntre 2200 �i 5500 rpm. Sistemul de trac�iune integral� special dezvoltat pentru BMW M distribuie inteligent �i continuu �ntre ro�ile fa�� �i cele spate dup� cum este necesar pentru a spori continuu agilitatea, stabilitatea direc�ional�, trac�iunea puterea pentru perfroman�� dinamic� orientat� spre utilizare pe circuit. Lansarea BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive va �ncepe �n iulie 2021.
M xDrive �i diferen�ial M activ pentru o dinamic� superioar� de manevrabilitate.
Controlul transmisiei puterii special reglat al sistemului M xDrive ofer� deja o alternativ� a trac�iunea spate clasic� pentru o serie de modele de �nalt� performan�� de la BMW M GmbH. Combinat cu sistemul de trac�iune integral� este diferen�ialul M activ, care asigur�, de asemenea, o distribu�ie complet variabil� a cuplului �ntre ro�ile spate, �n func�ie de situa�ie. Acest lucru contribuie la transferul cuplului la drum f�r� pierderi de putere, mai ales atunci c�nd automobilul este �mpins la limit� sau are o aderen�� mai mic� pe o parte. Sistemul M xDrive �i diferen�ialul M activ - completate cu controlul integrat al trac�iunii specific M - sunt combinate cu sistemul Dynamic Stability Control (DSC/control dinamic al stabilit��ii) pentru a asigura o interac�iune evaluat� cu precizie a situa�iei de condus. Aici, obiectivul clar este de a produce o experien�� de condus extrem de dinamic�, �mbin�nd expereien�a de condus M cu o trac�iune �i o stabilitate direc�ional� semnificativ �mbun�t��ite.
Sistemul M xDrive utilizeaz� un ambreiaj multidisc controlat electronic �n caseta de transfer pentru o distribu�ie reglabil�, complet variabil�, a cuplului �ntre ro�ile fa�� �i cele spate. Alimentarea cu ulei a ambreiajului multidisc a fost optimizat� pentru a men�ine func�ionarea eficient� a mecanismului de distribu�ie variabil� a puterii chiar �i �n condi�ii de rulare la limit� pe circuit. Misiunea de a transmite puterea c�tre diferen�ialele fa�� �i spate este gestionat� de arborii de transmisie proiecta�i special pentru BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive. �i arborii de ie�ire care retransmit cuplul la ro�i sunt componente special dezvoltate. Sistemul de trac�iune integral� are o configura�ie care se concentreaz� pe transmiterea puterii c�tre puntea spate. �n mod normal, puterea este canalizat� �n totalitate spre spate, ro�ile din fa�� fiind antrenate numai atunci c�nd spatele nu mai pot transmite toat� puterea la drum.
Caseta de transfer are o unitate de comand� dedicat�, special dezvoltat� �i un sistem integrat de limitare a patin�rii ro�ilor. Acest lucru �i permite s� compenseze foarte repede orice diferen�� de vitez� de rota�ie �ntre ro�ile fa�� �i cele spate, f�r� a fi nevoie s� implice gestiunea DSC central�. Rezultatul este o performan�� �mbun�t��it� a trac�iunii integrale, al c�rei efect principal este intensificarea suplimentar� a sentimentului de echilibru superior �n situa�ii de condus foarte dinamic, cum ar fi furnizarea puterii �n viraje la derapaje controlate.
�mbun�t��irea trac�iunii, a stabilit��ii de manevrabilitate, a agilit��ii �i a dinamicii aduse de combina�ia dintre M xDrive �i diferen�ialul M activ se traduc �i printr-o capacitate superioar� de sprint. BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive au nevoie de numai 3,5 secunde pentru a atinge 100 km/h cu start de pe loc, ceea ce le face cu 0,4 secunde mai rapide dec�t echivalentele lor cu trac�iune spate.
Transferul dinamic al puterii la drum �n BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive are loc prin intermediul jantelor M din aliaj u�or ce sunt disponibile standard - 19 �oli pe puntea fa�� �i 20 �oli pe cea spate. Jantele forjate, cu design double-spoke �i finisaj Jet Black, sunt echipate cu anvelope de 275/35 R19 �n fa�� �i 285/30 R20 �n spate. Op�ional sunt disponibile �i anvelope de circuit, special concepute, cu acelea�i dimensiuni.
Modific�rile tehnice majore optimizeaz� caracteristicile de performan��.
Tehnologia cu trac�iune integral� a noilor BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive este completat� de o punte fa�� cu dublu bra� transversal reproiectat�, av�nd o geometrie special �i un raport al direc�iei adaptat individual. Aceste modific�ri personalizate extinse pentru sistemul de trac�iune integral� asigur� faptul c� at�t variantele existente cu trac�iune spate, c�t �i noile variante M xDrive se remarc� prin caracteristicile de direc�ie M specifice, proiectate f�r� compromisuri. Modelele cu trac�iune integral� beneficiaz� �n plus de o versiune special adaptat� a sistemului de alimentare cu ulei de motor, conceput� pentru a gestiona performan�e extrem de dinamice.
Trei moduri M xDrive permit un sentiment M personalizat.
M xDrive permite conduc�torului �i s� adapteze caracteristicile �i performan�ele sistemului de trac�iune integral� �n func�ie de situa�ia de condus �i de preferin�ele individuale ale acestuia. Setarea dorit� poate fi selectat� direct din meniul Setup al sistemului de operare specific M, unde exist� posibilitatea de a alege �ntre trei moduri diferite de transmisie a puterii. �n setarea 4WD implicit�, sistemul de trac�iune integral� ofer� trac�iune maxim� �i manevrabilitate controlabil� cu precizie, men�in�nd �n acela�i timp o livrare distinct� a puterii c�tre puntea spate. Activarea modului 4WD Sport direc�ioneaz� o propor�ie �i mai mare din cuplul motor c�tre ro�ile spate, chiar �i �n situa�ii de condus extrem de dinamice, rezultatul fiind o agilitate mai accentuat�. Controlul liniar al for�elor laterale, at�t de caracteristic� modelelor M, face posibil� acum executarea de derapaje controlate. Conduc�torii pot �i s� opreasc� complet sistemul DSC �i s� activeze modul 2WD, unde puterea este transmis� numai c�tre ro�ile spate. Dac� este comandat M Traction Control op�ional, sistemul de control al trac�iunii poate fi reglat fin �n 10 trepte, �n acela�i mod ca la modelele cu trac�iune spate p�n� la un mod f�r� nicio interven�ie din partea sistemelor de control al �asiului pentru stabilizarea automobilului, permite conduc�torilor experimenta�i s� se bucure de o experien�� de condus de o puritate remarcabil� �i s�-�i perfec�ioneze abilit��ile cu ajutorul M Drift Analyzer, o alt� dotare op�ional�.
Conduc�torii �i pot seta �i salva modul M xDrive preferat ca parte a celor dou� configura�ii individuale M1 �i M2, �mpreun� cu set�rile pentru caracteristicile motorului, r�spunsul amortizoarelor, caracteristicile direc�iei, sistemul de fr�nare �i al�i parametri. Oricare dintre configura�ii poate fi accesat� instantaneu �n orice moment, ap�s�nd unul dintre cele dou� butoane M de pe volan.
Sentiment M individual: �ase modele, fiecare cu propriul caracter.
Prin ad�ugarea �n gam� a celor dou� variante de model cu trac�iune integral�, BMW M GmbH ofer� acum o varietate de neegalat de modele de �nalt� performan�� �n clasa medie. BMW M3 Sedan �i BMW M4 Coup� ofer� solu�ii unice fa�� de rivali prin combina�ia lor de trac�iune spate �i cutie de viteze manual� cu �ase trepte. Puterea este transferat� c�tre puntea spate �i la BMW M3 Competition Sedan �i BMW M4 Competition Coup�, dar printr-o transmisie M Steptronic cu opt trepte. cu Drivelogic.
Acum, acestui cvartet i se al�tur� noile BMW M3 Competition Sedan cu M xDrive �i BMW M4 Competition Coup� cu M xDrive. Aceasta �nseamn� c� cea mai recent� genera�ie de modele cuprinde deja �ase automobile cu caractere distincte, fiecare oferind propria re�et� individual� pentru un automobil sport sublim, de �nalt� performan��, care ofer� �i posibilitatea de utilizare zilnic� f�r� restric�ii. Iar clien�ii vor g�si �n cur�nd posibilit��i �i mai mari pentru a potrivi abordarea distinctiv� BMW M a condusului de �nalt� performan�� cu stilul lor personal atunci c�nd noua genera�ie BMW M4 Cabrio se va al�tura gamei de modele la sf�r�itul acestui an.