Renault creeaz� un nou business unit, Dacia-Lada
Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia �i va spori eficien�a �i competitivitatea �i �i va extinde at�t prezen�a pe pie�ele externe c�t �i gama de modele, prin abordarea segmentului C.
Cu ocazia prezent�rii de c�tre Groupe Renault a planului s�u strategic Renaulution, marca Dacia �i-a dezv�luit strategia pentru urm�torii cinci ani.
„Dacia va continua s� propun� clien�ilor modele fiabile, la cel mai bun pre�. Odat� cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim poten�ialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficien�i �i vom cre�te calitatea, competitivitatea �i atractivitatea produselor noastre. Avem a�adar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma.” (Denis Le Vot, Director General al m�rcilor Dacia �i Lada, �n timpul prezent�rii planului Renaulution)
Un model de business solid, unic �i eficient
De aproape 15 ani, Dacia propune vehicule contemporane, simple �i atr�g�toare. Baz�ndu-se pe un know-how f�r� egal �n acest segment, Dacia beneficiaz� de aportul tehnologic �i de sinergiile existente �n cadrul Groupe Renault �i al Alian�ei Renault-Nissan-Mitsubishi.
Dacia a v�ndut �ncep�nd din 2004 peste 7 milioane de vehicule �n 44 de ��ri, multe din modelele sale fiind bestseller �n segmentul lor. Astfel, �n Europa, Sandero este �n ultimii ani cel mai v�ndut model c�tre clien�ii particulari �n timp ce Duster este cel mai v�ndut SUV c�tre aceea�i categorie de clien�i.
Urm�rind cu aten�ie pulsul pie�ei auto, Dacia a �tiut s� propun� de fiecare dat� solu�ia potrivit�. Pentru a oferi �n continuare modele adaptate nevoilor reale ale clien�ilor �i pentru a face fa�� noilor provoc�ri din lumea auto, Dacia va beneficia de urm�toarele argumente:
• O abordare design to cost disciplinat� �n dezvoltarea modelelor;
• Un business unit Dacia-Lada dedicat, beneficiind de avantajele apartenen�ei la un grup auto global �n special prin accesul la tehnologii specifice, fapt care va maximiza sinergiile �i utilizarea de componente carry over;
• Utilizarea de c�tre Dacia �i Lada a platformei CMF-B a Alian�ei, o platform� competitiv� �i foarte flexibil�, care va permite reducerea de la 4 la 1 a num�rului de platforme �i de la 18 la 11 a diversit��ii de caroserii;
• Unele vehicule bazate pe aceast� platform� vor putea fi echipate cu motoare func�ion�nd cu surse de energie alternativ� sau hibride, �n conformitate cu evolu�ia reglement�rilor �i r�spunz�nd a�tept�rilor clien�ilor;
• O gam� competitiv�, extins� �i modernizat�. Dup� lansarea noilor Logan �i Sandero precum �i a modelului Spring - automobilul de ora� 100% electric cel mai accesibil din Europa - alte 3 modele se vor al�tura gamei p�n� �n 2025;
• Intrarea �n segmentul C, prefigurat� de Conceptul Bigster.
„Dacia va continua s� propun� clien�ilor modele fiabile, la cel mai bun pre�. Odat� cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim poten�ialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficien�i �i vom cre�te calitatea, competitivitatea �i atractivitatea produselor noastre. Avem a�adar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma.” (Denis Le Vot, Director General al m�rcilor Dacia �i Lada, �n timpul prezent�rii planului Renaulution)
Un model de business solid, unic �i eficient
De aproape 15 ani, Dacia propune vehicule contemporane, simple �i atr�g�toare. Baz�ndu-se pe un know-how f�r� egal �n acest segment, Dacia beneficiaz� de aportul tehnologic �i de sinergiile existente �n cadrul Groupe Renault �i al Alian�ei Renault-Nissan-Mitsubishi.
Dacia a v�ndut �ncep�nd din 2004 peste 7 milioane de vehicule �n 44 de ��ri, multe din modelele sale fiind bestseller �n segmentul lor. Astfel, �n Europa, Sandero este �n ultimii ani cel mai v�ndut model c�tre clien�ii particulari �n timp ce Duster este cel mai v�ndut SUV c�tre aceea�i categorie de clien�i.
Urm�rind cu aten�ie pulsul pie�ei auto, Dacia a �tiut s� propun� de fiecare dat� solu�ia potrivit�. Pentru a oferi �n continuare modele adaptate nevoilor reale ale clien�ilor �i pentru a face fa�� noilor provoc�ri din lumea auto, Dacia va beneficia de urm�toarele argumente:
• O abordare design to cost disciplinat� �n dezvoltarea modelelor;
• Un business unit Dacia-Lada dedicat, beneficiind de avantajele apartenen�ei la un grup auto global �n special prin accesul la tehnologii specifice, fapt care va maximiza sinergiile �i utilizarea de componente carry over;
• Utilizarea de c�tre Dacia �i Lada a platformei CMF-B a Alian�ei, o platform� competitiv� �i foarte flexibil�, care va permite reducerea de la 4 la 1 a num�rului de platforme �i de la 18 la 11 a diversit��ii de caroserii;
• Unele vehicule bazate pe aceast� platform� vor putea fi echipate cu motoare func�ion�nd cu surse de energie alternativ� sau hibride, �n conformitate cu evolu�ia reglement�rilor �i r�spunz�nd a�tept�rilor clien�ilor;
• O gam� competitiv�, extins� �i modernizat�. Dup� lansarea noilor Logan �i Sandero precum �i a modelului Spring - automobilul de ora� 100% electric cel mai accesibil din Europa - alte 3 modele se vor al�tura gamei p�n� �n 2025;
• Intrarea �n segmentul C, prefigurat� de Conceptul Bigster.